לתמיכה טלפונית ושירות לקוחות - 0505584304

משלוחים והחזרות

מדיניות החזרות:

אנחנו דוגלים במתן אפשרות החזרה של מוצרים שנקנו דרך האתר. וזאת על מנת לשרת את קהל לקוחותינו בצורה הטובה ביותר . 
  • ניתן לשלוח את המוצרים כאשר הם סגורים ובאריזתם המקורית.
  • מוצר שנפתח לא ניתן להחזרה.
  • במידה והמוצר פגום, ואתם מעוניינים להחליפו, אנא פנו למוקד שירות לקוחות.
  • במידה והחלטתם להחזיר מוצר, אנא הודיעו לנו על כך בכתב דרך המייל בכתובת [email protected] או מלאו את טופס בקשת ההחזרה בדף ההזמנה.
ניתן להחזיר מוצר בשלמותו על כל חלקיו ובאריזתו המקורית ומבלי שנעשה בו כל שימוש, תוך 14 יום מתאריך קבלתו בצירוף החשבונית המקורית.
  1. החזרת המוצר תעשה באמצעות דואר רשום, שירות שליחים או כל אמצעי אחר המאשר קבלת המוצר.
  2. על פי חוק הגנת הצרכן, תחוייבו בסך של 5% משווי הרכישה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבין השניים בגין ביטול העסקה.
  3. החזר כספי בגין ביטול העסקה, אינו כולל את עלות משלוח החבילה בדואר רשום או שליחים , כפי שנשלח אליכם.
  4. במידה ורכשתם את המוצר בקופון/ דיל יומי/ גרופון או כל ספק שירות אחר - הזיכוי הכספי יתבצע מול ספק השירות.
  5. בכל מקרה זכות ההחזרה הינה בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן, סעיפים 14 ג' ו ד'.

מדיניות משלוחים:

את הזמנתכם אנחנו שולחים בדואר רשום, או בדואר שליחים, או בנקודות איסוף לפי בחירתם בתהליך ההרשמה, בדרך כלל בתוך 4 ימי עסקים.

אנו מחוייבים לספק את המוצרים עד 21 ימי עסקים אלא אם כן נרשם אחרת, או שהלקוח מעוניין במשלוח מהיר באמצעות שליח.

 
היה ומשלוח שהוזמן על ידי לקוח ונשלח על ידנו, חזר אלינו לכתובת שלנו חזרה אנו לא אחראים ולא מחוייבים לשלוח את המוצר חזרה ללקוח, והלקוח יאלץ לשלם על משלוח נוסף.

בין שהמוצר לא נאסף על ידי המזמין, בין אם שכח לגשת לסניף הדואר ולמשוך את החבילה, בין אם פרטי המשלוח שהשאיר שגויים, או לא מספיקים, או מכל סיבה אחרת.

אנחנו ב FUNZONE לא נהיה אחראים למשלוח נוסף על חשבוננו ללקוח (למרות שבדרך כלל אנחנו נחמדים).